Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

Αγαπητοί μου νταβατζήδες, συγνώμη που αγανακτώ!!!

Δεν έχω καμιά αντίρρηση να αναλάβετε με τη σειρά κι εκ περιτροπής της κρατικές προμήθειες με ένα λογικό κόστος για το κράτος κι ένα λογικό κέρδος για εσάς.
Δεν έχω καμιά αντίρρηση να βγει αύριο μια ανακοίνωση που να λέει ότι προκειμένου να δώσουμε τη δουλειά στους ξένους, που δεν απασχολούν Έλληνες, που δεν πληρώνουν φόρους και που θα έρθουν θα βγάλουν χρήματα και θα φύγουν τη δίνουμε στους Έλληνες, που φοροκλέβουν μεν αλλά κάτι πληρώνουν, που πληρώνουν το μισό ΙΚΑ στους Έλληνες των 700 Ευρώ που απασχολούν αλλά εν πάση περιπτώσει κάτι πληρώνουν.
Δεν έχω καμιά αντίρρηση να βγείτε και να πείτε ότι όπως οι γερμανικές υπηρεσίες έχουν αποκλειστικά γερμανικά αυτοκίνητα και οι γαλλικές αποκλειστικά γαλλικά αυτοκίνητα έτσι και το Ελληνικό κράτος θα προμηθεύεται από ελληνικές επιχειρήσεις.
Δεν έχω καμιά αντίρρηση να βγείτε και να πείτε ότι για τους παραπάνω λόγους έχετε συμφωνήσει ποιος από εσάς θα κάνει την κάθε δουλειά.
Έχω αντίρρηση να κλέβετε το Δημόσιο και να βγάζετε τα τριπλά από αυτά που θα έβγαζε ένας ξένος.
Έχω αντίρρηση στο να κάνετε κλίκες και να μην αφήνετε νεότερους συμπολίτες μας να αναπνεύσουν.
Έχω αντίρρηση να καίτε την Πελοπόννησο να σκοτώνετε 65 με φρικτό τρόπο για να φάτε τις δημόσιες εκτάσεις να τις κάνετε οικόπεδα και να χτίσετε ξενοδοχεία.
Έχω αντίρρηση να διαβάζω εμετικές εφημερίδες, πληρωμένα όργανα του παρακράτους σας, που ο ένας να βγάζει στη φόρα τις βρωμιές του άλλου.
Έχω αντίρρηση γενικά να με περνάτε για βλάκα.

Συγνώμη για το χρόνο που σας έφαγα
για να διαβάσετε το άρθρο αυτό.
Συγνώμη που αγανάκτησα.
Με εκτίμηση,
Ένας απλός,
ΕΞΑΚΤΙΝΟΣ, χαχόλος,
ιθαγενής και πιστός ραγιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.