Και «αμαρτωλά» τρένα η Siemens.
Μια ακόμα άγνωστη πτυχή του σκανδάλου της Siemens ερευνούν οι Αρχές. Την ώρα που η εισαγγελική έρευνα για την προμήθεια του συστήματος C4I απ’ τη γερμανική εταιρία προχωρά με αργούς ρυθμούς, λόγω του «βάρους» που έχει πέσει στο σκάνδαλο Ζαχόπουλου, στην επιφάνεια έρχεται η προμήθεια 30 ηλεκτρικών μηχανών και 100 βαγονιών της Siemens, αξίας 235 εκατ. ευρώ από τον ΟΣΕ. Οι υπερσύγχρονες ηλεκτράμαξες «σαπίζουν» όμως εδώ και τρία χρόνια στη Θεσσαλονίκη, αφού πρέπει να αντικατασταθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο για να μπορέσουν να κινηθούν! Αλήθεια, ποιος αποφάσισε να πληρώσει ο ελληνικός λαός 235 εκατ. ευρώ για κάτι που δε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί;
Κανείς δε μπορεί να πει με βεβαιότητα το ύψος των προμηθειών που ανέλαβε στη χώρα μας τελευταία η εταιρία, καθώς, πλην των άλλων, σπάνια ανακοινώνει τα έργα που αναλαμβάνει στην Ελλάδα, ενώ διαθέτει πολλές θυγατρικές, αφού έχει ευρύτατη γκάμα προϊόντων. Βέβαια, στην υπόθεση των τρένων που έμειναν (και μένουν)… ακίνητα, ιδιαίτερα από την εξέλιξή της, αλλά και από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ΟΣΕ, προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα, τα οποία καλούνται να ερευνήσουν οι εισαγγελικές αρχές.
Κανείς δε μπορεί να πει με βεβαιότητα το ύψος των προμηθειών που ανέλαβε στη χώρα μας τελευταία η εταιρία, καθώς, πλην των άλλων, σπάνια ανακοινώνει τα έργα που αναλαμβάνει στην Ελλάδα, ενώ διαθέτει πολλές θυγατρικές, αφού έχει ευρύτατη γκάμα προϊόντων. Βέβαια, στην υπόθεση των τρένων που έμειναν (και μένουν)… ακίνητα, ιδιαίτερα από την εξέλιξή της, αλλά και από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ΟΣΕ, προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα, τα οποία καλούνται να ερευνήσουν οι εισαγγελικές αρχές.
ολόκληρο το άρθρο στο press-time
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου