Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

«Ρουκέτες» Έλσας για «μειράκια» στη ΝΔ και... ύμνους για Ντόρα


Μετά τον Σ.Χατζηγάκη η βουλευτής Αργολίδας εκτιμά ότι το κόμμα της Μπακογιάννη θα πάει καλά γιατι «η Βουλή την χρειάζεται»


Την οργή της για αυτούς που διαρρέουν ότι αποχωρεί από τη ΝΔ εξέφρασε την Τετάρτη η βουλευτής της ΝΔ Έλσα Παπαδημητρίου, σε συνέντευξή της στην αργολική τηλεόραση, κάνοντας λόγο για «μειράκια» και «αστειότητες». Ωστόσο, ακολουθώντας το… παράδειγμα του πρώην υπουργού Σωτήρη Χατζηδάγάκη, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την Ντόρα Μπακογιάννη, προβλέποντας μάλιστα, ότι το κόμμα της θα πάει καλά «γιατί τις αξίζει». «Θεωρώ πως θα έχουμε εκπλήξεις…», πρόσθεσε με νόημα. Ορισμένα αποσπάσματα της συνέντευξης είναι τα εξής:
Για αυτούς που διαδίδουν ότι αποχωρεί από τη ΝΔ
«Περιμένουν τι; Να βγάλω μαχαίρια; Εγώ αισθάνομαι πολύ πιο ΝΔ από όλα αυτά τα αστεία "μειράκια" που τολμάνε να μιλάνε για μένα. Είναι για γέλια! Τώρα βλέπω ανθρωπάκια, που δεν θα τους έπαιρνα ούτε να μου γυαλίσουν τα παπούτσια ,να παριστάνουν τους Ηρακληδείς μιας παράταξης που δεν ξέρουν τι της έχουν ψάλλει, αμφισβητώντας την δική μου προέλευση και πίστη! Εν ονόματι της ελευθερίας για τους τρίτους ,αλλά της υποχρέωσης για μένα να λέω την γνώμη μου ,τους λέω " τι να κάνουμε; Μόνο το δικό μου μυαλό έχω να με κατευθύνει!».
Για το ενδεχόμενο αποχώρησης από τη ΝΔ
«Εαν θεωρήσω εγώ κάποια στιγμή ότι αυτό δεν ικανοποιεί την συνείδησή μου και την ευθύνη μου στον κόσμο που με πιέζει, διότι κι αυτός έχει άποψη, θα κάνω κατά συνείδηση αυτό που πιστεύω! Δεν δίνω καμία σημασία! Εαν ο τόπος πάψει να είναι ο τόπος που πιστεύω μέχρι σήμερα ότι κατοικώ,εαν θεωρήσω κάποια στιγμή, αλλά απο σοβαρούς ανθρώπους, όχι απο μειράκια ότι ποδοπατείται η αξιοπρέπεια που χρειάζομαι για να γίνω παράδειγμα στους ανθρώπους μου τότε θα δω! Ό,τι κάνω θα είναι ξεκάθαρο πάντα, έντιμο και θα αφορά την συνειδησή μου !Όχι την φιλία μου με την Ντόρα! Η Ντόρα ήταν,είναι και θα είναι πάντα φίλη μου όσο ζω!».
Για τους «διαδόχους» της στο ψηφοδέλτιο της Αργολίδας
«Θλίβομαι που δεν βελτιώνεται το πολιτικό προσωπικό στο νομό μου! Μετά απο 20 χρόνια συνεχούς παρουσίας, την οποία εγώ εκλαμβάνω ως 20ετή ψήφο εμπιστοσύνης, είναι πολύ μεγάλες οι ευθύνες μου και πολύ μεγάλος ο πόνος μου που όσοι θα με διαδεχθούν μια μέρα δεν θα είναι καλύτεροι απο μένα. Αυτό το ευχόμουν πάντα, το εύχομαι τώρα και θα αγωνιστώ γι αυτό, κυρίως αγνοώντας τις αστειότητες!».
Για τη Ντόρα Μπακογιάννη
«Πιστεύω πως η Ντόρα θα πάει καλά. Αξίζει να πάει καλά. Η Βουλή την χρειάζεται. Θεωρώ πως θα έχουμε εκπλήξεις..Ζω την κοινωνία και βλέπω πως υπάρχουν άνθρωποι όλων των χώρων που την περιμένουν να φουλάρει.Εύχομαι να παραμείνει στις πολιτκές δυνάμεις η Ντόρα και γενικά άνθρωποι σαν την Ντόρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.