Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

κάθε βδομάδα ξεφτυλίζεται κι από ένας Δημοσιογράφος(;)!

(*) ΔΕΝ χρειάζεται να μου σχολιάσετε το πόσο κακός και κομπλεξικός είμαι! Έχω τω γνώθι σαυτόν και το ξέρω κι από μόνος μου! Δεν φταίω εγώ που στα 1979 και στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας, αντί να βλέπει τα γραπτά μου ο Σταύρος Απέργης, ασχολείτο με τον ποδόγυρο των δύο Καλαματιανών αδερφών (και των υπολοίπων κορασίδων, διά να μην τον “αδικούμε”). Συμπαθάτε_με που απολαμβάνω το κρύο πιάτο της εκδίκησης ετεροχρονισμένα!

Οι παλαιότεροι μονολογούσαν:

“Ανθ’ ημών Γουλιμής”,

εμείς θα λέμε τώρα: “Ανθ’ ημών Καλαμπουράκης”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.