Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2007

οι αδερφές bloopers και τα τσογλάνια μιας αράπικης επανάστασης που δεν έγινε ποτέ.

Οι περίφημες αδερφές bloopers είναι τα περίφημα λαγωνικά του τσατσά και του νταβά. Αριστερή στροφή των φτωχών του ΣΕΒ που ξεσηκώνουν την εργατιά ενάντια στον Καραμανλή και το ‘δεξιό φασισταριό του κερατά’. Κηφήνες του αργόμισθου κρατισμού και εργατικά πιόνια της κάθε λάσπης. Το γουρούνιασμα που τραβά μεγάλο ζόρι με τον Αράπη, αν την έχει …να, μετά συγχωρήσεως! Αλλά ποτέ δε φτάνει γιατί το ξέκωλο δεν έχει πάτο. Μπουμπούκια της κάθε μπακαλομαλάκως, ραπανάκια για τα σούργελα και κολοκυθάκια Βοιωτίας 3,60 με επ’ «αυτοφόρω» σύλληψη. Πα, πα, πα σα να μην έφτανε αυτό έκλεβε τον ΦΠΑ "γαλάζια" κυρία... που μάλλον δούλευε «καρφί» του Αλογοσκούφη…ακόμα το ψάχνω ή κάποιος μας δουλεύει και καλά το κάνει για νάχουμε να σπάμε πλάκα και αρτίδια καπαμά ή γιαλαντζί θα σας γελάσω.
Αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι ποιος διόρισε τον κλέφτη δηλαδή έσκασε μύτη αυτός που διόριζε τους Πασόκους και δεν είναι άλλος από τον μοιραίο Αλογοσκούφη, ο οποίος και οσονούπω, μετά τις γιορτές, κοντός ψαλμός αληλούϊα, κλείνει ως υπουργός και αρχίζει το βλουπέρειον πάρτυ στους δρόμους της επανάστασης. Καλώς τα μάτια μου τα δυο κι’ έχω μήνες να τα ιδιώ.
Για μένα κανένα διορισμό προβλέπει το πρόγραμμα του κινήματος ή τζάμπα κάνω μάγκες τις κλανιές; Ας πρόσεχα! Μου τόλεγε η μάμμη μου: «γίνε παιδάκι μου Πασόκ να τα χεις λυμένα όλα». Κάτι ήξερε, γιατί η επανάσταση είναι τελικά επάγγελμα. Κι’ εγώ ο έρμος, μαύρη είν η νύχτα στα βουνά, της έλεγα:«κάλλιο να πας στο δαίμονα παρά στο φλεβοτόμο»..φλεβοτόμο λέει το παροίμιον ή ουρολόγο θα σας γελάσω. Χέστηκα! Το θέμα μας ήταν οι Βλούπερς και το ξεχείλωσα σχωρέστε με…….
Και κάτι τελευταίο, πολύ σχετικό:
Σαράντα το βερύκοκο ή τον κακό μου τον φλάρο;
Ό,τι διαλέξετε, χάσατε!
Μας πήραν τα σώβρακα οι Βλούπερς!
Πάω να μου δώσει Christmas bonus ο Τεό γιατί τραβάω υπερωρίες στις μαλακίες!
«είσαι φασίστας γιατί σε ενοχλεί το χιούμορ και η σάτιρα».
[Αδμηνιστράτορας]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.