Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Αποστολή μιας ανοιχτής μούτζας προς τον κ. Τσιπιρίκος.

(Η μούτζα είναι ανοιχτή και επιδίδεται άπαξ για να μην ξοδεύομαι σε άσκοπες κινήσεις. Προορίζεται αυστηρώς προσωπικά προς τον κ. Τσιπιρίκος. Όποιος μπει στη μέση να μετατοπισθεί πάραυτα! Όποιος την διαβάσει από δω και κάτω μην αναφέρει σε κανέναν το περιεχόμενό της .Ξουτ! Ξουτ! Ζώα!)

Αξιότιμε κύριε Τσιπιρίκος,

Είμαι ένας μεγάλος θαυμαστής σας. Διαβάζω όλα σας τα βιβλία και παραδέχομαι ότι το χιούμορ σας εκφράζει κάθε καταθλιπτικό άτομο παραδομένο στη νομοτέλεια της αντίστασης και της επανάστασης. Που θα πάει ο λαός μια μέρα θα καταλάβει ότι ο ρόλος του Τσιπιρίκος στόχευε στο μέλλον και όχι στο παρόν. Θα ρθει μια μέρα που θα προσκυνάνε όλοι οι άθεοι τα τίμια κόκαλα του Τσιπιρίκος της Επανάστασης. Θέλω να σας ζητήσω μία χάρη φίλτατε επιβήτορα της Αντίστασης. Μεσσαλίνα της Αριστερής Ηθικής, χωρίς Αριστερά αλλά με Καλιγούλα. Τσιπιρίκι της Αριστερής Ηθικής των Νταβατζήδων που βρίσκεται μέσα στην αριστερή τους τσέπη. Διαβάζω από μια εμπνευσμένη αντιστασιακή επιστολή που στείλατε στο Θοδωρή ότι ζητάτε κρατική δεξιά διαφήμιση για να αποκτήσετε μια βίλα και επιτέλους να ζήσετε τη μποέμικη ζωή της Γιάννας και σεις ο αγωνιστής της Αριστεράς. Λαμβάνω και γω το θάρρος να απευθυνθώ σ’ εσάς – που είστε υπουργός Μπλογκόσφαιρας να μου δώσετε και μένα κάτι, αν μπορείτε. Ξέρετε όλοι είμαστε εντυπωσιασμένοι από το πηγαίο χιούμορ σας. Εγώ βέβαια είμαι δεξιός άρα καταλαβαίνω ότι οι πρώτες σας αντιδράσεις είναι : «ουστ ζώον», «ρε πάρτα τα μπογαλάκια σου» και «είσαι λυσσασμένη αδερφή». Ξέρω ότι μόνο εσείς δικαιούστε να λέγεστε «δημοκράτης», «δίκαιος» και «αγωνιστής». Όλοι οι άλλοι είμαστε μασημένες τσίχλες, ρομβίες, λατέρνες και πουλημένοι στον Τεό που μας κολλάει ένσημα, πάντως λεφτά δε βλέπω. Σας παρακαλώ εσείς που έχετε το πρώτο blog του κόσμου σας παρακαλώ σκεφτείτε και μένα το φτωχό που κανένας δε μου δίνει σημασία. Είστε αριστερός, άρα είστε με το φτωχό, τον άσημο τον κακομοίρη, δηλαδή εμένα που έχει αλλαξοπιστήσει άρα σ’ εμένα στοχεύει ολόκληρη η Επανάσταση. Για το καλό μου. Βλέπετε έχω "Ενοχές δίχως τύψεις" όπως στο νέο βιβλίο του Πολ Όστερ.

Μπορείτε επίσης να μου κάμετε κάποια διαφήμιση, ώστε να μπορώ να παρουσιαστώ και εγώ στον Τεό να πάρω και χρήμα εκτός από ένσημα; Επειδή είμαι δεξιός και άρα «θέλω πολλά και τα θέλω τώρα», παρακαλώ εσείς που είστε οικονομικός σύμβουλος του Μαγγίνα, μιλήστε του για μένα να με χώσει Αναψυκτήριο. Είστε πράγματι πολυπράγμων. Μεγάλος επιστήμων. Έχετε άποψη και για την άρπα και για την κόλλα. Πιστεύω μέχρι τα εγκαίνια να μ’ έχετε τακτοποιήσει. Μέχρι και τη Γκαζόζα θα κάνω. Μπορεί να τακιμιάσω και με την κόρη του και να λύσω τ’ άλυτα. Τόσες γλώσσες ξέρει η κοπέλα όλο και κάτι θα βρούμε να κάνουμε να τακτοποιηθούμε. Βλέπετε όποιος δεν έχει τ’ άλογα, τα πόδια καβαλάει γιατί οι Γαλατάδες δεν έχουν καμιά σχέση με το Μαντείο. Και Μαντείο είστε εσείς και ο Τεό ταμείο.

Συγνώμη που σας κούρασα και έκλεψα λίγο απ’ τον πολύτιμο χρόνο σας.

Με απεριόριστη εκτίμηση
Σας φιλώ αστικά στο μάγουλο
και μικροαστικά στο χέρι.

άσχετο: Είστε μια τζόγια και μπαρμπέρης!

[Αδμηνηστράτωρ ο λιμασμένος παξιμαδοκλέφτρης]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.