Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2007

Πότε θα πάει στα τσακίδια η Ολυμπιακή;

Ο εκνευρισμός μου με την Ολυμπιακή τραβάει χρόνια (αυτή η κολώνια) αλλά σήμερα μπήκε και το ΠΑΣΟΚ στο χορό και μου έκανε τα νεύρα τσατάλια. Δεν μιλάω σχεδόν ποτέ για κομματικά (άλλο τα πολιτικά) αλλά η όρεξη τους, τραβάει, διαδικτυακές μούτζες:
Βγήκε ο Ραγκούσης και είπε ανάμεσα σε διάφορα άλλα ότι τα τρία τελευταία χρόνια, η Ν.Δ. «φόρτωσε» την Ο.Α. με νέας γενιάς ελλείμματα, που υπερβαίνουν τα 370 εκατ. ευρώ.
Πότε να τραβήξω τα μαλλιά μου; Πότε να το πάθω το εγκεφαλικό; Δηλαδή η ΝΔ μέσα σε 3 χρόνια κατέστρεψε την Ολυμπιακή; Δηλαδή επί 600 χρόνια που ήταν το ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση η Ολυμπιακή ήταν η πλέον κερδοφόρος εταιρία και τώρα μας φταίνε οι δεξιοί; Τα ‘χετε παίξει ομαδικώς;
Και σαν να μη μου έφτανε αυτό βλέπω και τον ηλιθιώδη τίτλο στο άρθρο της Ελευθεροτυπίας να λέει ΠΑΣΟΚ: Η Ν.Δ. κατεβάζει τη σημαία της Ελλάδας από τους ουρανούς. Ε μα βέβαια. Όταν όλα αποτυγχάνουν έρχεται η ώρα να το ρίξουμε στο εθνικιστικό τσάμικο και στο αίσθημα φιλοπατρίας των Ελλήνων.
ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΟΥΛΑΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ; ΕΧΕΤΕ ΠΕΤΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΩΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΑΜΩ; ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΗΝ ΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΑΠΑΤΣΟΥΛΙΑ ΤΟΥΣ; ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΙΟΙ;
Η Ολυμπιακή είναι σε μία κατάσταση ίδια και απαράλλαχτη με αυτή που είναι η Ελλάδα γενικότερα. Στηριζόμενοι σε ένα ένδοξο παρελθόν (βλέπε Ωνάσης - βλέπε Αρχαίοι Έλληνες) αφήσαν το παρόν και το μέλλον να το πάρει ο διάολος. Κι αντί να σώσουμε τις εταιρίες και τις δουλειές μας κοιτάμε τον κώλο μας κι όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι τρέχουμε για βοήθεια στο κακό το κράτος που μας επέτρεψε να το κλέψουμε. Να μας ξελασπώσει για να το ξανακλέψουμε. Γιατί η κακοδιαχείρηση μιας δημόσιας υπηρεσίας είναι κλεψιά του ίδιου του φορολογούμενου.
Γιατί κανένας δεν παραδέχεται ότι η Ολυμπιακή πρέπει επιτέλους να κλείσει; Αλλά θα μου πεις, και να κλείσει θα βρούμε μια άλλη Ολυμπιακή να ασχολούμαστε (σκέφτεται κανείς το 30% αυξήσεις που πήραν οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ ή μόνο εγώ είμαι η τρελή;).........digital-era

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.