Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2007

Οι μουνόψειρες του Πιτσιρίκου και το μαγκάλι της πουτάνας!

Προς Πιτσιρίκον, Πλανήτης Γη 16-12-2007 έτη μ.Χ.
η ομορφιά θα σώσει αυτούς που θέλουν να δουν την ασχήμια της ηλιθιότητας.
Όταν όλες οι αμαρτίες ενός ανθρώπου γεράσουν μία δε μεταβάλλεται με τίποτα.Η Υπεροψία. Ιδίως όταν εντρυφήσει σε αυτήν ένας συγγραφέας Πιτσιρίκος.
Δέκα δέκα τα βγάζει τα αριστουργήματα. Γιάννης Ρίτσος ένα πράμα με κουρούπα Βίλχελμ Ράϊχ. Άκου Ανθρωπάκο τη σοφία. Η κουρούπα μίλησε και είπε:"Για όλα φταίει ο ΟΤΕ και της πουτάνας το μαγκάλι ενώ αδίκως ενοχοποιείται το κάγκελο της Τρούμπας!" Φυσικά υπεύθυνο για την πουτανιά είναι πάντα το μαγκάλι που όποιος θυμάται φτώχια στην Ελλάδα σίγουρα θα είχε προσέξει ότι αυτό το μαγκάλι είχε πάντα «τρία πόδια» και κανένα δεν ήταν μακρύτερο.Ήθελε να βρει και το μακρύτερο, η πουτάνα φταίει που είχε μέσα της το γονίδιο της Επιστήμης;
Ο Πιτσιρίκος μου θυμίζει τον καλοκάγαθο Τούρκο Μπέη της Μάνης που μεταμορφώνεται διαδοχικά σε Μπαστουνόβλαχο που δεν ξέρει να μιμείται το βέλασμα των προβάτων του, δεν θέλει να το πιστέψει και καταλήγει μεγάλος τερατολόγος βαρόνος Φον Μυνχάουζεν, το γνωστό Γερμαναρά εννοώ, που διηγούνταν τις περιπέτειές του στο ΡωσοΤουρκικό Πόλεμο. Με μια διαφορά ο Πιτσιρίκος δεν πήγε ποτέ στον Πόλεμο αν και παράγει το ίδιο αποδοτικά, σημεία και τέρατα. Κάπου κάποιος «ανόητος» που πράγματι πολέμησε έλεγε ότι: «μια ψείρα είναι καλύτερη από κρέας, κι’ ας είναι και μουνόψειρα». Πάντα ήθελα να μάθω αν ισχύει κάτι τέτοιο. Ο πατέρας μου έλεγε ότι: «στον Πόλεμο θα φας και μουνόψειρες». Γι’ αυτό Πιτσιρίκο μου, σε παρακαλώ εσύ που βρήκες τις μουνόψειρες της Φάνης Πάλης, δοκίμασέ τες και πες μου αν ισχύει του παραπάνω λόγου το αληθές, για να μου φύγει το μπλιάχ και το σίχαμα. Να ξέρω κι εγώ που δεν έχω εκδοθεί.

Panda Dikos sou

Μπεστ Ριγκάρντς

Ο 2ξίδιος μουνόψειρας.


Παιδιά μετά τους Bloopers, Κουρδιστούς, SDL+KL+Fuck you+κολοκυθάκια Βοιωτίας…βρήκα και άλλο ένα αγαπημένο ψώνιο. Τον Πιτσιρίκος Ουάουα!

Θέλω να γίνω Πιτσιρίκος. Κινδυνεύω από παιδεραστία?Θα με εκδόσουν?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.