Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

Κόκκινη κλωστή δεμένη, στην ΑΝΕΜΗ τυλιγμένη.......

...........δώσ’ της κλότσο να γυρίσει, παραμύθι ν’ αρχινήσει…».
Έτσι αρχίζουν τα παραμύθια, με μια «Ανέμη» αρχίζει και το παραμύθι για τη ζωή της Νατάσας Καραμανλή. Μια κοπέλα-Σταχτοπούτα, που έδεσε τη μοίρα της με το πιο «βαρύ» πολιτικό όνομα της σύγχρονης Ελλάδας.Η αλήθεια είναι ότι η Νατάσα είναι η μόνη σύζυγος πρωθυπουργού -και προηγουμένως αρχηγού αξιωματικής αντιπολίτευσης- της οποίας η δημόσια παρουσία λειτούργησε προσθετικά στο προφίλ του συζύγου της. Η αστραφτερή και ταυτόχρονα διακριτική φιγούρα της ήταν ισχυρό επικοινωνιακό πλεονέκτημα για έναν πολιτικό που ήθελε να σαγηνεύσει το εκλογικό σώμα.
Έτσι γίνεται: η Ελεονόρα Ρούσβελτ, η Νάνσι Ρίγκαν, η Μάργκαρετ Τριντό, η πεθερά και η νύφη Μπους, η Ντανιέλ Μιτεράν συνδέθηκαν με το μύθο των συζύγων τους. Αλλά πλήρωσαν και το τίμημα της δόξας στην κρεατομηχανή των μίντια. Στα καθ’ ημάς, μετά τη Λένα Ράλλη, τη Μαργαρίτα Παπανδρέου και τη Δήμητρα Λιάνη και βεβαίως τη θρυλική Μαρίκα Μητσοτάκη, η Νατάσα προσπάθησε να εκτεθεί όσο το δυνατόν λιγότερο στον κίνδυνο. Δεν έδωσε αφορμές, αλλά η ύπαρξή της είναι από μόνη της αφορμή. Μια νέα γυναίκα, με φυσική συστολή και λαμπερό πρόσωπο, με το λουκ της «λαίδης Ντι», αργά ή γρήγορα θα έπρεπε να συρθεί στην αρένα με τα λιοντάρια. Οταν πρωτοήρθε σε επαφή και με το βιτριόλι της δημοσιότητας, οι πεπειραμένοι ήξεραν ότι οι δύσκολες μέρες είναι μπροστά.
Σήμερα το όνομά της μπαίνει στις σελίδες που περιγράφουν το βίο και την πολιτεία του παλαιού καθηγητή της και βουλιμικού αυτόχειρα της Καρνεάδου, με την κρυφή ζωή και την κρυφή κάμερα. Αυτή η περιπέτεια δείχνει στη χαμογελαστή κοπέλα από τη Θεσσαλονίκη ότι η πολιτική μοιάζει μ’ αυτό που έλεγε ο Μάρσαλ ΜακΛούαν για τη διαφήμιση: «Είναι η τέχνη να φτιάχνεις ολόκληρα ψέματα από μισές αλήθειες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.