Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

Ο Θέμος Αναστασιάδης για το "μαύρο χρήμα"....

"Αναφορικά με τα όσα ψευδή, κακόβουλα και συκοφαντικά αναφέρθηκαν περί δικής μου εμπλοκής, φοροδιαφυγής, παράνομης διακίνησης χρήματος κλπ. σε βραδινή τηλεοπτική εκπομπή έχω να δηλώσω τα εξής:
Μου είναι γνωστό, όπως και σε πολλά στελέχη της εφημερίδας μεταξύ των οποίων και στον κ. Μ. Τριανταφυλλόπουλο ότι η Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων φέρεται να ερευνά από τον Ιούλιο τα περιουσιακά μου στοιχεία και συγκεκριμένα την διακίνηση χρηματικού ποσού στον τραπεζικό μου λογαριασμό που διατηρώ στην ίδια τράπεζα επί μια δεκαετία. Σχετικά υπήρξαν ορισμένα δημοσιεύματα από συγκεκριμένα έντυπα και συνδεδεμένα μ' αυτά ηλεκτρονικά blogs, τα οποία ήταν καθαρά εκβιαστικού χαρακτήρα. Για το λόγο αυτό αφού ενημέρωσα τις αρμόδιες αρχές ότι εκβιάζομαι, κατέθεσα μήνυση το Νοέμβριο στην υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, την οποία ο διευθυντής της, κ. Μ. Σφακιανάκης, έχει ήδη αποστείλει στον εισαγγελέα. Στη μήνυση ανέφερα και το ποσό και τους λόγους για τους οποίους θεωρώ ότι επιχειρείται εκβιασμός. 'Αρα είναι προφανές ότι δεν έχω τίποτα να κρύψω και φυσικά δεν τέθηκε κανένα θέμα συναλλαγής.
Το κατατεθειμένο αυτό ποσό είναι περίπου 2,5 φορές μικρότερο από όσα έχουν δηλωθεί τα τελευταία δέκα χρόνια στο πόθεν έσχες μου που καταθέτω ετησίως στον Αρειο Πάγο και φυσικά στις φορολογικές μου δηλώσεις. Πληροφορώ τους φίλους και μη ότι η κλήση μου από την Υπηρεσία Εδικών Ελέγχων, η οποία σε κάθε περίπτωση ουδεμία σχέση με ξέπλυμα μαύρου χρήματος και όλα αυτά τα ευφάνταστα και Κυπατζίδικα που διακινήθηκαν από συγκεκριμένους κύκλους από τον Ιούλιο, έγινε την 31 Δεκεμβρίου του 2007. Και εγώ ανταποκρίθηκα αμέσως και εντός του χρονικού πλαισίου που η ίδια η κλήση όριζε. Ας αποφασίσουν λοιπόν και ας κρίνουν οι πολίτες-αναγνώστες αν η κλήση απ' την Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων την παραμονή της Πρωτοχρονιάς και πέντε μόλις ημέρες αφότου είχα καταθέσει στον ανακριτή για την υπόθεση Ζαχόπουλου μπορεί να εντάσσεται σε κάποια συναλλαγή που δήθεν έκανα με την κυβέρνηση λίγες ημέρες νωρίτερα! Είναι γνωστό άλλωστε ότι και μετά τον Ιούλιο, όπως και κάθε Κυριακή, το «Θέμα» συνεχίζει να ασκεί σκληρή κριτική στην κυβέρνηση και έχει προβεί σε μεγάλες αποκαλύψεις με πρόσφατη ακόμη την υπόθεση των Ινδών, ανασφάλιστων του Μαγγίνα. Επαναλαμβάνω ότι δεν πρόκειται να ασχοληθώ για λόγους αξιοπρέπειας με όσα λέει ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος εναντίον μου, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα έπρεπε να τοποθετηθώ.
Υ.Γ.: Δεν γνωρίζω τον υπεύθυνο της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων, κ. Κλαδά, δεν τον έχω συναντήσει ποτέ και φυσικά δεν συναλλάσσομαι μαζί του διότι δεν έχω τίποτα να κρύψω.
Θέμος Αναστασιάδης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.