Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

Αναστασιάδης: «το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον μου»!


Το άλλο μπουμπούκι, το παληκάρι με τα 5,5 εκατ. €, θεωρεί ότι οι πάντες συνωμοτούν εναντίον του, όπως ο ίδιος επιμένει:
«Σήμερα κατέρρευσε η θεωρία περί εκβιασμού και συναλλαγής. Αύριο θα καταρρεύσει και η διάτρητη θεωρία περί “κομιστή”. Αυτό που θα μείνει είναι η πολιτικο-εκδοτική σκευωρία εις βάρος μου». Με τον τρόπο αυτό σχολίασε ο κ. Θέμος Αναστασιάδης το άνοιγμα των δικογραφιών που επιβεβαίωσε τις πληροφορίες ότι ο κ. Γιάννης Ανδριανός τον είχε κατονομάσει ως τον κομιστή του DVD σε αυτόν. Στη συνέχεια της σχετικής ανακοίνωσης ο κ. Αναστασιάδης σημειώνει μεταξύ άλλων:«Εδώ και ενάμιση μήνα οι διάφοροι αυτόκλητοι επαγγελματίες κατήγοροι εισαγγελείς και επίδοξοι δεσμοφύλακές μου με είχαν καταστήσει ένοχο για όλα. Λες και εγώ συνήψα ερωτικό δεσμό με την κυρία Τσέκου, εγώ διαχειρίστηκα κονδύλια εκατομμυρίων ευρώ για λογαριασμό της κυβέρνησης στο υπουργείο Πολιτισμού, εγώ μαγνητοσκόπησα, μόνταρα και έδωσα το DVD, εγώ απέλυσα τον άτυχο Ζαχόπουλο και τελικώς λες και εγώ τον έσπρωξα στο κενό. Το πλέον σατανικό, εγώ τα είχα προβλέψει όλα αυτά σε βιβλίο που έγραψα πριν από ένα χρόνο με το ψευδώνυμο Γιώργος Μυλωνάς.Ολα αυτά είναι συκοφαντίες και δεν με αγγίζουν. Επαναλαμβάνω πως εγώ δεν δίνω αλλά μόνο παίρνω πληροφορίες.
Επειδή όμως ο κόσμος έχει πια καταλάβει πόσο “στημένη” είναι αυτή η υπόθεση, ρωτώ τα εξής:

▪ Καταρρέει ή όχι η αρχική επίσημη κυβερνητική άποψη ότι δήθεν είχαν στο συρτάρι τους το επίμαχο DVD από την ημέρα που έδιωξαν τον κ. Ζαχόπουλο αλλά δεν το είδαν και ουδεμία σχέση είχε η αποπομπή του γι’ αυτό; Γιατί είπαν τέτοιο ψέμα;
▪ Ποιος πιστεύει ότι μπορεί να είχα 30 ημέρες στη διάθεσή μου το επίμαχο DVD και να μην το ’δωσα στις άλλες δύο ακόμη προηγούμενες συναντήσεις που είχα στο επίμαχο χρονικό διάστημα με τον κ. Ανδριανό, αλλά μόνο την ημέρα που έδιωξαν τον Ζαχόπουλο;
▪ Πώς η κυβέρνηση δέχτηκε ως μοναδικό στοιχείο ενοχής ενός τόσο στενού συνεργάτη του πρωθυπουργού ένα “αόρατο” DVD που (α) προερχόταν, όπως λέει, από δημοσιογράφο της πιο αντιπολιτευόμενης εφημερίδας και (β) δεν το είδε, όπως ισχυρίζεται, ποτέ;
▪ Πώς, ενώ ο κ. Ανδριανός και ο κ. Αγγέλου δηλώνουν ότι είπαν στον Ζαχόπουλο πως διέθεταν DVD με προσωπικές στιγμές (προσωπικά δεδομένα) του, την ύπαρξη του οποίου και ο ίδιος ο κ. Ζαχόπουλος γνώριζε, κατηγορούν αποκλειστικά εμένα για διακίνηση τέτοιων στοιχείων;
Εγώ είμαι δημοσιογράφος και σε αντίθεση με όσα συμβαίνουν στις μέρες μας δεν “καρφώνω”, δεν προδίδω τις πηγές μου, δεν χαφιεδίζω και δεν καταδίδω κανέναν φίλο ή εχθρό που με εμπιστεύτηκε προσωπικά και επαγγελματικά, όσο και όπως και αν με απειλούν». Νωρίτερα, με αναφορά του στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Γιώργο Σανιδά, στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, ο κ. Αναστασιάδης τούς είχε ζητήσει «να προβούν σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και της προσωπικότητάς του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.