Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2008

ΕΣΗΕΑ κατά ΑΝΤ1 για τα ομόλογα.

"Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Τ/Σ ΑΝΤ1, της 14.03.07, ο συν. Σταύρος Μονεμβασιώτης μετέδωσε «αποκλειστικά» ρεπορτάζ σχετικά με το θέμα της αγοράς ομολόγου από ασφαλιστικά ταμεία, μέσω της χρηματιστηριακής εταιρείας «Ακρόπολις», αναφέροντας τον ΕΔΟΕΑΠ ως ένα από τα 4 ταμεία που είχαν αγοράσει το εν λόγω ομόλογο, το οποίο έχει τύχει μεγάλης δημοσιότητας μέχρι σήμερα.Η πληροφορία που μεταδόθηκε στο ρεπορτάζ και είχε προφανώς την έγκριση του διευθυντή ειδήσεων του σταθμού κ. Μιχελάκη και του παρουσιαστή του δελτίου κ. Ευαγγελάτου, ήταν παντελώς ανυπόστατη, αναληθής και δυσφημιστική για τον Οργανισμό μας, καθόσον ο ΕΔΟΕΑΠ ουδέποτε είχε σχέση με τη χρηματιστηριακή εταιρεία «Ακρόπολις» και ουδέποτε απέκτησε ομόλογο αυτής της μορφής όχι μόνο από την τελευταία αλλά και από καμία άλλη χρηματιστηριακή εταιρεία ή τράπεζα. Τούτο εύκολα μπορούσε να διαπιστώσει ο κ. Μονεμβασιώτης, διασταυρώνοντας την είδηση με ένα απλό τηλεφώνημα σε οποιοδήποτε από τα μέλη του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ, που είναι και το ταμείο στο οποίο ασφαλίζεται ο συνάδελφο, το οποίο δεν έπραξε, παραβιάζοντας ευθέως τους κανόνες της δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Ούτε όμως και ο διευθυντής ειδήσεων του σταθμού ήλεγξε, ως ώφειλε, την είδηση αυτή, δεχόμενος, όπως και ο παρουσιαστής του δελτίου, ακρίτως αυτήν..........."
Ολόκληρη η απόφαση στην ιστοσελίδα της ΕΣΗΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.