Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Ο Θέμος και τα παντελόνια του.

Εγώ φοράω παντελόνια και τα τιμάω (ή κάτι παρόμοιο),δήλωσε ο μεγαλοδημοσιογράφος-μεγαλοεκδότης-μεγαλοπαρουσιαστής της σατιρικής (ο θεός να την κάνει...) εκπομπής ΟΛΑ, και αδιάφθορος κριτής των πάντων μέσα από την εφημερίδα ΤΟ ΘΕΜΑ (βρώμικο θέμα, τρίτο θέμα, θα σας γελάσω). Αλήθεια Θέμο ή Μάκη τον λένε τον τύπο, έχω πάθει μπέρδεμα και ταράκουλο ένα πράμα!
Και τι ακριβώς κάνει κάποιος που φοράει παντελόνια και τα τιμάει;
Άντε και θελήσω κι εγώ να τα τιμήσω τα παντελόνια μου. Είναι σίγουρο ότι θα βρεθεί κάποιος να μου δώσει 5.000.000€ να τα καταθέσω στην τράπεζα, σε μαύρες σακούλες; Είναι σίγουρο ότι η Τράπεζα θα τα δεχτεί έτσι επειδή φοράω παντελόνια;
Με αυτή τη δήλωση ο «κύριος» θα πρέπει να δημιούργησε ψυχολογικό πρόβλημα και στις γυναίκες, που ενώ φοράνε παντελόνια δεν ξέρουν τι θα πρέπει να κάνουν για να τα τιμήσουν! Αναρωτιούνται όμως τι πρέπει να κάμουν για να «εισπράξουν» τα πέντε εκατομμύρια, γιατί αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης και όχι τα παντελόνια ακριβώς.
Το ζήτημα που μπαίνει, φυσικά, είναι αν θα βρεθεί κάποιος δικαστής ικανός να βγάλει τα «τιμημένα» παντελόνια του ψευδούς γελωτοποιού και να του φορέσει τη ριγέ φόρμα.….μπας και ησυχάσουμε από τις γελοίες γκριμάτσες του και τα ανούσια αστεία του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.