Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

Η απόλυσή μου από την ΓΣΕΕ και η υπόθεση Νικολιτσόπουλου

Με προηγούμενο post από το blog μου ( http://apasxolisi.wordpress.com ) είχα αναφερθεί στην αντίδραση της ΓΣΕΕ στην υπόθεση της εμπλοκής του Νομικού Συμβούλου της στην υπόθεση Ζαχόπουλου σε σχέση με την δική μου απόλυση το 2004.

Κιαυτό γιατί τότε ,προφανώς από την θέση του ως επικεφαλής της νομικής υπηρεσίας , πρωταγωνίστησε ως «νομικός εγκέφαλος» της παράνομης, καταχρηστικής, απόλυσης μου από την ΓΣΕΕ το 2004 και στην συνέχεια κατάθεσης ΑΝΤΑΓΩΓΗΣ 100.000 ευρώ ,επειδή τόλμησα να διεκδικήσω την ακύρωση της απόλυσης και διεκδίκησης των εργατικών μου δικαιωμάτων ( αζήμια και απρόθεσμη απόλυση με πρόσχημα νόμο του 1920) ,που καταργήθηκαν μέσα σε μια «νύχτα» και μετά από 17 χρόνια συνεχούς εργασίας!

Η απόλυση μου έγινε γνωστή στο Πανελλήνιο παραμονές Χριστουγέννων του 2004 όταν «κατηγορήθηκα» με αυτεπάγγελτη δίωξη , εξαιτίας της νόμιμης ιδιοκτησίας μου σε ιστοσελίδα ( web site ) παροχής υπηρεσιών διαδικτύου σε τρίτους ( Χρήστες) ως «δήθεν επικεφαλής του μεγαλύτερου κυκλώματος μαστροπείας και πορνογραφίας» μέσω διαδικτύου !

Όπως από την δικογραφία αλλά και την απόφαση ( Βούλευμα) Δικαστικού Συμβουλίου προκύπτει και χωρίς να αναφέρω οτιδήποτε άλλο, λόγω της εκκρεμοδικίας της υπόθεσης σε πλημμέληματικό βαθμό, η συγκεκριμένη ιστοσελίδα (web site ) παρείχε στα πρότυπα των παγκόσμιων ιστοσελίδων ( ΜSN , YAHOO, FACEBOOK ,MY SPACE , YOUTUBE ) υπηρεσίες επικοινωνίας και προσωποποιημένες εφαρμογές διαδικτύου ( personal profile, email, chat, messenger ) σε τρίτους (χρήστες)

Το εν λόγω web site που ανήκε σε ατομική μου εταιρία ηλεκτρονικών εκδόσεων και ανεξάρτητων δημοσιογραφικών υπηρεσιών ( από το 2002 ) , με ελληνικό domain name , δηλωμένο και εκχωρημένο από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων , περιείχε πλήρη στοιχεία του κατόχου διαθέσιμα και προσβάσιμα σε κάθε δημόσια αρχή και όχι μόνο.

Υπήρχε σύμβαση παροχής φιλοξενίας ( εξυπηρετητών server) με πασίγνωστη εταιρία παροχής hosting .

Είχε όρους χρήσης και αποδοχής τους, προκειμένου οι χρήστες να κάνουν χρήση των υπηρεσιών που ήταν αυτόματες , προσωποποιημένες και εκχωρημένες ( Κοινοτική Οδηγία) και χωρίς οποιαδήποτε μεσολάβηση ή παρέμβαση της ιδιοκτησίας και κατ επέκταση του παρόχου της υπηρεσίας ( Όπως σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα από καταβολής internet και ψηφιακής επικοινωνίας )

Είχε σαφή αποποίηση υπευθυνότητας και αναφορά των εθνικών και κοινοτικών νομοθετικών διατάξεων που διέπουν τις επικοινωνίες μέσω διαδικτύου και των πολιτικών προστασίας απορρήτου και προσωπικών δεδομένων των χρηστών !

Απευθυνόταν αποκλειστικά σε άτομα άνω των 18 ετών ( με τις τεχνικές διαδικασίες στο βαθμό που το διασφαλίζουν και σε αντίστοιχες εφαρμογές κολοσσοί της παγκόσμιας οικονομίας και της ψηφιακής επικοινωνίας )

Η εν λόγω δραστηριότητα χαμηλού επενδυτικού ρίσκου και παθητικής οικονομικής απόδοσης, λόγω της χαμηλής ανάπτυξης του διαδικτύου την συγκεκριμένη περίοδο και έλλειψης διαφημιστικού ενδιαφέροντος ,δεν είχε καμία σχέση (όπως και άλλο ενημερωτικό και πληροφοριακό site χρηματοσασφαλιστικού περιεχομένου) με το αντικείμενο της δημοσιογραφικής μου δραστηριότητας στη ΓΣΕΕ . Όπως και τα όποια μελλοντικά προσδοκόμενα διαφημιστικά έσοδα θα ήταν αποκλειστικά από τον τομέα της ιδιωτικής οικονομίας ( διαφήμιση , υπηρεσίες πρόσβασης ) , που σε καμία περίπτωση δεν αφορούσαν την ΓΣΕΕ ή πιθανές γνωριμίες μου λόγω της επαγγελματικής σχέσης μαζί της !

Τότε με αφορμή τα όσα «διέρρευσαν» ή ανακοινώθηκαν επισήμως στα πλαίσια της αυτόφωρης σε βάρος μου διαδικασίας ,λόγω της αυτεπάγγελτης ποινικής δίωξης , και όχι «της δήθεν σύλληψής μου στην διάρκεια άσκησης των παρανόμων δραστηριοτήτων μου » , όπως πονηρά διέρρεαν και υιοθετούσαν φιλικά τους έντυπα , και λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας εκδηλώθηκε το έντονο ενδιαφέρον των ΜΜΕ.

Υπήρχαν πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα στο τύπο και ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων!

Γιάννης Χαρονικολάου Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.