Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

Η επιστολή Κουκοδήμου προς ΚΟ της ΝΔ.

Αθήνα 23.02.08

Προς τον αξιότιμο Γενικό Γραμματέα Κ.Ο ΝΔ κ. Ι. Τραγάκη

Κύριε Τραγάκη
Τις τελευταίες μέρες έχει εμπλακεί το όνομά μου σε μία ιστορία χωρίς αρχή και τέλος.
Επειδή πάντα μιλάω με ειλικρίνεια, κοιτάω τον κόσμο και τους φίλους στα μάτια και λέω την αλήθεια, σας αναφέρω τα εξής:
Όταν πριν από μερικές μέρες, επισκέφθηκα το σπίτι του κ. Τριανταφυλλόπουλου, στα πλαίσια της φιλικής μας σχέσης, συζητήσαμε διάφορα θέματα της κοινωνικής και πολιτικής επικαιρότητας, όπως έχει γίνει πολλές φορές στο παρελθόν.
Επικαλούμενος τη μαρτυρία του κ. Τριανταφυλλόπουλου, επιθυμώ να τονίσω για μια ακόμη φορά, ρητά και κατηγορηματικά πως καμία απολύτως σχέση και ανάμειξη έχω, με όσα τις τελευταίες μέρες με συνδέουν ή επιχειρούν να με συνδέσουν με πράξεις και συμπεριφορές ξένες προς το χαρακτήρα, την προσωπικότητα και τον μέχρι σήμερα βίο μου.
Ειδικότερα και σε ό,τι αφορά τη συζήτηση, η οποιαδήποτε αναφορά μου σε πρόσωπα και καταστάσεις, απηχούσε την προσωπική μου και μόνο άποψη και το προσωπικό μου ενδιαφέρον, για τον επί χρόνια φίλο μου κ. Τριανταφυλλόπουλο, χωρίς βεβαίως να προκύπτει ούτε καν υποψία για άμεσο ή έμμεσο επηρεασμό μου από τρίτα πρόσωπα και βεβαίως δεν πρότεινα ποτέ κανενός είδους συναλλαγή.
Παραμένω πιστός στις αρχές της ΝΔ και σας διαβεβαιώ ότι υπηρετώ με τιμιότητα και ήθος το βουλευτικό αξίωμα.
Σας ευχαριστώ
Κώστας Κουκοδήμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διοξίδιο της παραπληροφόρησης, της φύσης, της πολιτικής, της κακομοιριάς, της open democracy, της μπλογκόσφαιρας, της διαφθοράς, της διαπλοκής, του μπουγαδοκόφινου, της σάτιρας και κάθε βαρονίας.